Θαυμαστές

^^Talking nonsense... !!^^

Η Φωτό Μου
Tsouska
Θα έλεγα, ένας Ούγκαλος Οστρογότθος φυλακισμένος στο σώμα της Alessandra Ambrosio...Nuff said!!!!
Προβολή πλήρους προφίλ
Τρίτη, 26 Ιουλίου 2011
Υπότιτλος : Όταν η ανάγκη σε αναγκάζει να κάνεις ΤΟ απενεννοημένο διάβημα....

Για να γίνω πιο σαφής, θα αρχίσω από τα βασικά....Καταρχήν είμαι ένα κα(η)μένο άτομο που είχα την ατυχία να τελειώσω νωρίς τις σπουδές μου. Θα μου πουν πολλά νοήμονα όντα του συναφιού "Γιατί καλό κορίτσι το 'κανες αυτό στον εαυτό σου??" και θα απαντήσω "Για να έχω όοοολο το διάστημα μπροστά μου να κάνω ό,τι θέλω στη ζωή μου χωρίς να με ταΐζει ο καλος πατερούλης (όχι δεν έχω σταλινικές ρίζες!!!)".Άκυρο νο.1....

ο καλός πατερούλης!!!!
(που τελικά με τάϊζε για μεγάλο διάστημα)


Ερώτηση νοήμονος όντος νο.2 "Και γιατί βιάστηκες να φύγεις από Σαλόνικα και δεν έπιασες μια δουλίτσα εκεί, για να μπορέσεις να μείνεις??"...Απάντηση κα(η)μένου ατόμου "Ε κι εσύ τώρα, στη Σαλόνικα πώς να κάνεις κύκλο για δουλειά? Αδιανόητο!!! (ε ναι, δεν σκέφτηκα να κάνω κάποια άλλη δουλειά πέρα απο αυτή της δασκάλας πιάνου, που την κάνω με τοοοοόση επιτυχία!!!)"...Άκυρο νο.2.....


η καλή δασκαλίτσα Ιζαμπέλ Ιπέρ
(της γνωστής ταινίας!!!)

Ερώτηση νοήμονος όντος της αγέλης "Και γιατί όταν γύρισες πίσω, ΔΕΝ ΕΜΕΙΝΕΣ ΜΟΝΗΗΗ!!!!"....Εδώ έρχεται το αποστομωτικό "Χμμ, γκχ, ουργκ, γκλκ" και όλοι οι ήχοι που μπορείς να ξετρυπώσεις σε κόμικ τύπου Άρτσι, Μπάτμαν, Ποπάι κλπ.....

Και ιδού το ερώτημα...Πώς μπορεί κανείς να νιώθει όταν τελειώνουν τα φοιτητικά χρόνια ψευτοανεξαρτησίας (αλλά τουλάχιστον, πραγματικής αυτονομίας!!!) και αρχίζει η οινομική ανεξαρτησία, χωρίς ωστόσο να υπάρχει η αυτονομία??? Ειδικά στην ευαίσθητη (ας πούμε) ηλικία των 23-24-25, τότε που όλη σου η ζωή γυρνά μπροστά σου επιδεικτικά με τόσες ευκαιρίες και τόση όρεξη να ανταποκριθείς...Προσωπικά αισθάνομαι σαν να έχει εκπτώσεις 90% και να μην έχω τα φράγκα να ανταποκριθώ στο κάλεσμα (ναι, καμιά φορά ο καταναλωτισμός σώζει από ψυχολογικό σοκ και ροπή προς Lexotanil!!!!)....Αλλά πόσα λεφτά πρέπει να χαλάσω και πόσα ρούχα να στριμώξω στη ντουλάπα που μοιράζομαι με τους γονείς μου για να ηρεμήσω και να αισθανθώ αυτόνομη???(το ανησυχητικό είναι ότι με γνωρίζουν οι καταστηματάρχες!!!!)....

Ώρα να βάψω το μάτι παραλλαγή, να φορέσω τις αρβύλες μου, να πάρω το όπλο μου και να βγω στη γύρα....

ναι ναι κάπως έτσι αλλά με το μάτι να γυαλίζει πιο πολύ....

Mission : Αναζήτηση κατοικίας....
Αφορμή : Εγκατάλειψη οικογενειακής στέγης....
Αιτίες : Πολλές....
Προϋποθέσεις : Να είναι σε απόσταση 2 χιλιομέτρων από την πρότερη στέγη....

Η απόφαση πάρθηκε...Έναρξη αναζήτησης......


SEARCHING -----------------------------------------------------------








5 γιουχου:

Ανώνυμος είπε...

2 χλμ το πολύ ή 2 χλμ τουλάχιστον?

Tsouska είπε...

εσύ τι φαντάζεσαι??? το λιγότερο!!!! αλλά εντός ορίων πόλης, για να δουλεύουμε και ταπεράκι ;)

Ανώνυμος είπε...

χαχαχαχα!ετσι!ανεξαρτησια κ αυτονομια!!!

Stewie Griffin είπε...

Εγώ σου είπα έλα Αθήνα τουλάχιστον θα έχουμε εισόδημα απο το σχηματάκι που θα κάνουμε πλανόδιοι στην Ερμού!

Tsouska είπε...

φιλε στεουιε θα το συσκεφτω με τον εαυτο μου παρα πολυ σοβαρα...!!!και θα το κανω....

Δημοσίευση σχολίου